vineri, 28 octombrie 2011

Free...

Did you ever felt that nobody in the whole white world can't stop you ? Now that's how i feel right now .
Duse sunt zilele negre, duse sunt perioadele intunecate, duse sunt perioadele in care "soarele rasarea doar daca il desenam pe perete" . De vreo cateva zile, ma simt ca si Chuck Norris, si stim cu totii ca nimeni nu ii mai tare ca si el :> . Ma simt la fel de bine ca si cum as fi luat bacu cu 10, atat de bine ma simt . Parca nu mai conteaza nimic, si nimic nu imi poate strica aceasta stare de bine .
Si cel mai tare lucru, ii ca totul a inceput, la fel ca si anul trecut . Pe neasteptate, subtil, fara sa imi dau seama, si in exact aceasi perioada de timp, deci pot sa spun ca acea perioada imi este talismanul meu norocos .
Deci uite ca ii adevarata faza ca atunci cand ai cazut si esti la fund, nu mai poti face altceva decat sa urci, si Doamne cat am mai putut urca ! Deci pana data viitoare, Pace si Absurditate !

Un comentariu:

  1. Cand numai ai nimic de pierdut te duci doar tot mai sus. Sa-ti tina mult perioada asta buna.
    P.S: Eu sunt mai tare decat Chuk Norris, inteles:>?

    RăspundețiȘtergere

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !