joi, 9 februarie 2012

10

Deci am luat un 10, cred ca cel mai important 10 vreodata . Asta e un 10 la mate, da mate, mate cu Munteanu, deci ii supercalifragilistic de important . Un 10 la mate cu Munteanu era foarte sus pe lista de lucruri pe care sa le fac inainte sa mor, chiar in top 3 alaturi de threesome si saritura cu parasuta . Deci va dati seama cat ii de important asta . Dupa 4 ani de zile de chin si sudoare depuse, dupa nenumarate ore de mate, nenumarate griji si lucrari date cu sperante desarte ca poate poate voi reusi si eu sa iau un 10, uite ca pana la urma am reusit si eu asta . Deci acum daca as muri, stiu ca am reusit sa indeplinesc o treime din lista, deci as fi cat de cat linistit .
Si cum am promis de pe a 9 ca atunci cand clipa asta va veni , cand am fost de atatea ori foarte aproape, voi petrece, si hai sa zicem ca "petrecerea" a inceput .
No pana data viitoare, Pace si Absurditate si C2H6O in pahare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !