miercuri, 26 ianuarie 2011

Organizator

Poi, azi a trebuit sa organizam un carnaval pentru un copil (Dumnezeu sa il ajute) si faceam parte din organizare:> .De dimineata am tot umblat faceam ba aia ba aialalta (cacat cat am mers) si m-am ales cu o durere de picior de toata frumusetea, dar macar a fost pentru un copil si a meritat.

Dupa ce se termina totul am mai ramas, cica sa aranjam (aranjam un drac noi radeam, ne distram ) si totul frumos, mancam dulciuri ce a mai ramas de la plasutzele pentru castigatorii locurilor 1 2 3 la concursul de masti , radeam ne-am distrat intr-un cuvant . Dupa ce ies mi se face rau (cacat iar) . Ajung acasa totul fain, zic hai sa intru pe mes plm vorbesc pe mess nu ma plictisesc . Dar cum socoteala de acasa nu ii ca aia din targ (cacat trei deja :D) acu stau si ma plictisesc deci pana la absurditatea urmatoare nu ne mai auzim . Pace (si absurditate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !