marți, 30 august 2011

Ca dracu !

Asa ma simt . Si sunt doar 4 ore de cand m-am trezit . Poate va intrebati ce s-o fi putut intampla in 4 ore sa imi futa ziua . Poi o fost o combinatie de lucruri si din celelalte zile, s-au adunat acum, si mi-au futut tot .
Asa as vrea sa plec undeva, doar eu, chiar si la dracu, dar sa fiu singur, mai singur ca shotul lui MO din Chatteau la Fitte . In mijlocul pustietatii daca s-ar putea ar fi perfect, unde nici insecte sa nu fie, nu de alta dar m-ar intepa si m-ar suge (de sange) . As vrea sa stau linistit, sa uit de toate, doar eu si gandurile mele, fara nici un strop de probleme, dar poate cu un strop de alcool, nu de alta, dar sa imi ajute creierul sa gandeasca constructiv .
Dar nu se prea poate, ma cam trage situatia financiara in spate . Si nui faza ca mi-ar trebui milioane, nea, mi-ar trebui cam vreo 20-30 de lei, pentru cateva conserve cu pateu si 2-3 paini . Aia ar fi toata mancarea mea, dimineata pateu, la amiaza pateu, seara ati ghicit, pateu :) . Doar banii de mancare mi-ar trebui ca as imprumuta de la cineva o bicicleta, poate si un cort si ar fi gata excursia mea de cateva zile in mijlocul pustietatii .
Deci se pare ca voi ramane in starea asta, caci desi e cam gol, buzunarul ma cam trage in jos . Pace si bani ca sa reusiti macar sa faceti ce vreti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !