miercuri, 31 august 2011

A doua zi .

Asta este a doua zi . A doua zi nasoala de cand am inceput sa numar, adica de ieri . Dar in ultimele zile, nu au fost doar astea, dar nu conteaza . Acest post il scriu la 7 dimineata, dupa ce am dormit 3 ore, deci va dati seama ce frumos mi-a inceput ziua . M-am trezit, si imi era groaza pur si simplu de ce se va intampla azi . Pur si simplu nu stiu la ce sa ma astept, mai ales ca inainte aveam un lucru care ma ajuta sa trec peste, si imi aducea tot timpul zambetul pe fata, dar se pare ca acum si-a pierdut din magia cu care era inzestrat, si acum zambetul pe fata cred ca mi-ar putea fi adus doar cu un marker . Ca poate mai zambesc sau rad, dar nu e un zambet sau ras complet, neaaa, nu are acelasi farmec ca acum ceva timp . Deloc . E un zambet mai mult fals, mai mult de fatada, care sa dea impresia ca sunt bine, dar nu .
Si ma tot intreb, unde sunt EU de acum ceva timp, ce s-a putut intampla ca EU pe care-l il stiam sa se duca asa repede . Daca stau sa ma gandesc, nu a fost un singur lucru declansator, ci au fost serii de mici lucruri care nici nu ai crede ca ar putea face asa ceva, dar impreuna adunate, m-au schimbat . Si m-au schimbat mult si bine . Oare voi fi ca inainte ? Oare in 10 zile cate au mai ramas din vacanta, ma voi trezi intr-o singura zi si sa ma simt bine, sa imi mearga bine, toate sa fie frumoase . Oare va fi asa o zi ? Nu stiu . Vom afla impreuna ca de acum, blogu va tine locul unui jurnal . Macar voi spune of-ul in fiecare zi .
Pana data viitoare, Pace si bucurie, na, ce sa va zic .

Un comentariu:

  1. Divagatii, adica o adunatura de cuvinte care nu exprima nimic. Dar tre sa ai talent si pentru asa ceva! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !