vineri, 12 august 2011

Vara mirobolanta .

Vara asta a fost incredibila . Incredibila din mai multe puncte de vedere . Spun asta doar datorita faptului ca mai tot ce mi-am propus sa fac vara asta, am facut . Dar jur ! De la cele mai mici lucruri, pana la cele mai majore .
Mi-am dorit in primul rand ca vara sa fie ideala, si de lucrul acesta mi-am dat seama astazi cand stateam la o tigare . Stateam si ma gandeam la tot ce am facut pana acum si mi-am dat seama ca mi s-au intamplat numai lucruri bune .
Am reusit in primul rand sa imi cumpar un lucru la care visam de pe la sfarsitul lui Aprilie, inceputul lui Mai, lucrul acela fiind sniperul meu . Si lucru si mai frumos ii ca o sa particip pe la jocuri, deci o sa intalnesc oameni noi, o sa leg prietenii, ca nimic nu leaga o prietenie mai bine decat faptul ca atunci cand se trage asupra cuiva, tu mergi si il acoperi . Clar tatii (vorba asta am luat-o de la unul de la airsoft ) !
Mi-am tinut majoratul alaturi de unii din cei mai buni prietenii, au fost unele absente, dar na, asta o fost, ii scot la o bere, cand fac rost de filfirici ($) . A fost bestial, muzica care imi place mie, nu a trebuit sa pun melodii pe care nu le ascult sau nu imi plac doar ca sa asculte si altii, a fost si mult ceai de hamei si beer pong . Am fost doar eu cu Beea, sub cerul instelat, pe un balansoar, ce imi puteam dori mai mult ? Nici ca as fi putut sa le aranjez mai bine .
M-am impacat cu Beea . Alegere inteleapta . De la inceputul verii, nu mai sunt doar EU, de atunci suntem NOI, din 27 iunie . Deci pot zice ca am inceput vara cu dreptul . Clar tatii ! M-a facut sa cred ca mai exista unele sentimente demult pierdute si pe care nu credeam ca o sa le mai intalnesc vreodata . Ba nu ! Era un singur sentiment . Cand sunt cu ea, poate sa ploua afara, ca ziua mea e insorita . Reuseste chiar in cele mai urate zile sa imi aduca zambetul pe fata si sa imi faca problemele sa dispara .
Stiu ca este cam devreme sa zic ca a fost o vara frumoasa, caci mai este din ea, dar daca toate merg asa de bine, o sa fie o vara frumoasa in totalitate . Pana data viitoare, Pace si tot ce va doriti sa se implineasca !

Un comentariu:

  1. Multa sanatate si La Multi Ani!, Trebuia sa pui si tu o imagine cu puscociul sa iti admire lumea minunatia!

    RăspundețiȘtergere

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !