vineri, 12 august 2011

Maine o sa fie o zi perfecta !

Aceasta de acum in colo o sa fie mantra mea . Si chiar functioneaza . Incredibil, dar adevarat ! De vreo o saptamana, nu o fost o zi in care sa imi mearga toate de dimineata pana seara placut, dar in schimb, asta nu inseamna ca nu puteau merge de dimineata pana seara prost . De o saptamana, toata ziua aveam doar nervi si nervi si inca o doza sanatoasa de nervi . Deja incepeam sa cred ca sunt nebun, si paranoic si ca toate sunt planuite . Pana Joi (adica ieri) . De dimineata asa de bine m-am trezit, ioaiii, de am stiut ca toata ziua o sa imi mearga bine . Si asta doar pentru ca seara, mi-am repetat mantra : Maine o sa fie o zi perfecta . Clar . Si asa o si fost .
De dimineata pana seara, toate au mers struna . Nu puteau iesi mai bine, nici daca le planuiam . Oricat de bine as fi incercat sa le aranjez eu, nu ar fi iesit asa de bine pe cat au iesit . Astazi am reusit sa imi pastrez zambetul pe fata de dimineata pana seara, si mi s-au intamplat unele lucruri, care daca mi s-ar fi intamplat acum 2-3 zile, as fi injurat si blestemat si mi-as fi facut nervi . Dar azi nu ! Azi am privit totul cu optimism, am reusit sa imi pastrez zambetul pe fata, zici ca era lipit cu superglue pe fata mea, pe scurt, azi o fost unbefuckinglievable . Daca cumva uit diseara sa imi repet mantra, macar ma resemnez cu gandul, ca ieri am avut o zi perfecta .
Mai bine o zi perfecta intr-o saptamana de cosmar, decat o zi de cosmar intr-o saptamana perfecta . Zic asta, deoarece asa apreciezi toate lucrurile frumoase care ti se intampla in viata si le acorzi mai multa importanta . Iti dai seama ca nu iti sunt comoditati, nu sunt niste lucruri care ti se cuvin, ci niste lucruri pe care ai foarte mare noroc daca le ai . Pana data viitoare, Pace si ZILE PERFECTE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !