sâmbătă, 3 septembrie 2011

2 Days of peace !

Intr-un post recent, relatam necesitatea unei iesiri n care sa imi incarc bateriile . Aceasta iesire, chiar daca nu a fost cum vroiam eu initial, adica singur, dar a fost frumoasa, pentru ca am fost cu prietenii . Pur si simplu m-a revigorat, din punct de vedere spiritual .
Hai sa incep sa zic cum a fost .
-poi am ajuns acolo, dupa 15 minute, hai frate in apa :), am intrat in apa, am jucat "polo", am bagat la goluri de zici ca eu am jucat "polo" toata viata, si dupa am iesit ca eram cam mov :D .
-am vazut un emu, pasare ca strutul, din care s-a inspirat curentul emo .
-am fost la pescuit, si eu cu Troanches am curatat toti pestii prinsi . Primii mei pesti curatati :> .
-am facut gratarelul, am mancat toti de ne-am spart, si dupa stateam linistiti ca eram prea plini .
-seara, pe la 7 o ascunsea dinaia pe intuneric, cu lumini pe o suprafata uriasa, de mureai pana o acopereai toata .
-am vazut o perseida . Mi-am pus dorinta .
-in timpul cand jucam ascunsea l-am speriat pe Sebi cu o piele de mistret de am crezut ca mor de ras .
-dupa ce l-am speriat, am mers la furate prin gradini, cautam cu faraonul cartofi pe unde zicea el ca mai sunt, dar de fapt ala i-o scos cu o saptamana inainte, apoi mai merem o tura la furat si in loc de cartofi m-am intors cu multe, de la morcovi, gulii, varza, ardei, bostani si pana la o lopata . Deci am mers la furat, ne-am intors cu lopata :) .
- dupa, tocanita la ora 2 noaptea pe intuneric total, si in timp ce faceam tocanita, eu cu troanches, m-am si ametit bine :)) . Stateam dupa cu blidul de tocanita torpilat (beat) langa foc, si cadeam din 2 in 2 minute, dar nu am scapat tocanita .
-ne-am pus mai spre seara la pescuit, eu cu troanches . Am prins amandoi un somn, ioaiii, de vreo 6 . Kilograme ? Nu ! Ore !
-Dimineata, a doua zi, am mai stat aiurea pe ponton, (prea rece apa pentru mine), pierdut vremea,
-ne-am pus la masa, si dupa eram asa ghiftuit ca abia mai puteam sa ma misc .
-am jucat poker, si l-am lasat pe faraon fara nici un jeton din prima runda .
In concluzie, a fost foarte frumos . A fost ceea ce aveam nevoie in ultimul timp . Pana data viitoare, Pace si Absurditate !

Un comentariu:

  1. mda, frus, apreciez naratiunea, stilul incepe incet incet sa se contureze, numai de bine. !

    RăspundețiȘtergere

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !