marți, 6 septembrie 2011

Memories...

No, postul asta este dedicat unei vechi perioade frumoase din viata mea . Azi m-am intalnit cu Hina . M-o sunat azi si m-o intrebat daca vin sa ma intalnesc cu ea . Clar Hina, esti naroada, cum sa nu ? Am mers, m-am intalnit cu ea, si am inceput sa povestim . Dar nu povesti gen, crezi ca va ploua maine ? Nuuuu ! Povesti cum doar eu si Hina putem avea :)) . Si pe langa povesti am mai si glumit . Ioiii dar ce dor mi-a fost de glumele pe care le faceam cu Hina . Sunt genul de glume, pe care pot sa le zic fara sa se supere si sa radem amandoi, chiar daca erau despre mine sau despre ea .
Chiar aveam nevoie de ziua de azi . Mi-am adus aminte de o perioada foarte faina . No, mi-o parut bine ca am revazut-o dupa atata amar de timp . Chiar m-am distrat cu ea . Faza tare, eram cu ea si am mers apoi sa ma intalnesc cu astia si sa mergem la baschet . Si vrea si ea sa joace, doar nu era sa stea deampixu (sa nu zic deampulea, nu de alta), si chiar m-o socat faptul ca o bagat cateva cosuri calumea :)) ( stiu ca o sa citesti asta si o sa imi zici ceva ) . Seara am mai stat la povesti . Ca inainte .
Azi o fost foarte calumea . De cand am iesit cu Hina, moralul meu parca era astronaut si se indrepta vertiginos catre cer . No, pana data viitoare, Pace si Absurditate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !