joi, 8 septembrie 2011

Vreau mai mult timp

Vreau mai mult timp ! Vreau mai mult timp sa imi indeplinesc toate dorintele pe care mi le-am pus la inceputul verii . Nu am reusit sa fac toate lucrurile pe care am zis la inceputul verii ca e musai sa le fac . Aveam atatea planuri mari, dar se pare ca cu cat ma gandeam in timpul verii la ele, sau incercam sa le fac, cu atat pareau mai imposibile .
Privind in urma, pot spune ca vara asta nu a fost frumoasa si nici urata . Au fost perioade in care era atat de frumoasa, de zici ca visam frate . Pur si simplu parca eram intr-un vis si eu imi faceam visu . Altadata, era atat de urat, era atat de pe dos, de zici ca am murit si am ajuns in Iad si mi se intamplau doar lucrurile pe care le uram .
Oricum, vara asta o fost foarte ciudata . La inceputul ei, eram eu, apoi m-am schimbat in altcineva, (ca si personalitate zic) de nu ma mai recunosteam, apoi mi-am revenit la normal . Deci vara lui 2011 va ramane in amintirea mea drept una dintre cele mai ciudate . Si pe langa faptul ca a fost ciudata ea, vara asta e una si mai trista . Din vara asta, nu pot sa zic ca sunt un adult, dar nu mai sunt copil . S-a dus copilaria, s-au dus toate... Deci va dau un sfat, nu va mai plangeti ca vai ce incet trece timpul, daca tot trece asa greu, macar bucurati-va de el cat mai mult, caci odata ce se va duce, nu o sa vi-l mai dea nimeni inapoi . Si timpul e singurul lucru pe care poti sa il pierzi si pe care sa nu il mai recuperezi niciodata . (asta si o veverita al carei nume e virginitate) .
Pana data viitoare, Pace si Absurditate !

Un comentariu:

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !