vineri, 30 septembrie 2011

Superblog

M-am decis sa particip la Superblog 2011 . Vreti sa stiti cum am aflat de el ? Va voi spune oricum . Ma uitam aseara pe blogul unui tip care imi urmareste blogul meu . Si din curiozitate, m-am uitat la un blog pe care il mai urmareste si vad o postare, in care scria ca participa la Superblog, si ca o aflat de la o tipa care imi urmareste blogul meu . Interesanta chestie .
Deci la urma urmei, particip la Superblog 2011 . Pana data viitoare, Pace si Absurditate !

Un comentariu:

  1. succes si daca-mi vizitai mie blogul aflai mai repede, pentru ca tipa pe care o urmareste laurentiu ma urmareste si ea pe mine si ea de la mine o aflat!
    mult succes si absurditate la concurs!

    RăspundețiȘtergere

No lasa un mesaj daca tot citesti ce absurditati spun !